niedziela, 17 kwiecień 2022 12:48

Filiżanki z logo, czyli jak podać kawę przy spotkaniu biznesowym?

 filiżanki reklamowe na ceramika-reklamowa.pl. filiżanki reklamowe na ceramika-reklamowa.pl. pxabay

Znajomość zasad kawowego savoir-vivre jest naprawdę cenna z punktu widzenia marki oraz jej kontrahentów. Drobne szczegóły wpływają na wizerunek firmy, a jednocześnie przyczyniają się do dalszych sukcesów.

Etykieta biznesowa mówi jedno – kawę podajemy najpierw gościom, uwzględniając przy tym ich stanowisko w hierarchii, a dopiero później wiek. Pojawia się jednak pytanie – w czym podać kawę podczas spotkania biznesowego, by wydobyć z niej głębię smaku i zaprezentować markę z jak najlepszej strony?

Kawowy savoir-vivre – sposób podania kawy ma znaczenie

Owocne spotkania biznesowe otwierają drzwi do rozwoju dalszej współpracy ze szczególnym kontrahentem i nowych możliwości, jakie na was czekają. Wobec tego warto byłoby zaprezentować swoją markę z zupełnie innej strony aniżeli dotychczas i zaskoczyć potencjalnego klienta czymś na pozór błahym. W tym wypadku nawet najmniejsze szczegóły mogą mieć duże znaczenie i stąd też kładziemy nacisk na kwestię, jaką jest kawowy savoir-vivre. Być może część z was dotąd o nim słyszała. Znajomość kilku podstawowych zasad to bowiem idealna okazja, by zrobić na kontrahencie doskonałe wrażenie i pokazać mu, że dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół to dla was priorytet. Podana kawa będzie nie tylko świadczyć o waszym profesjonalizmie, lecz również o podejściu do klientów. Zanim jednak tak się stanie, warto zastanowić się, w czym rzeczywiście podać kawę, by przyniosła oczekiwane rezultaty. Ciekawym rozwiązaniem, które odbiło się głośnym echem w wielu branżach, są wyjątkowe filiżanki reklamowe. Niby zwykłe naczynie do podawania napoju, a potrafi przynieść ze sobą wiele korzyści. Nie mamy tutaj jednak na myśli zwykłej ceramiki, a zaś filiżanki z logo, które stanowią jednocześnie doskonały nośnik reklamy. Są niezwykle stylowe, a dopasowane do marki i wartości, jakie za nią stoją, pozwolą wykorzystać potencjał w nich ukryty. Jakie filiżanki reklamowe wybrać i o czym pamiętać przy podawaniu kawy?

Filiżanki z logo – zachwyć klientów drobnym detalem

Wspominaliśmy już na początku artykułu o kolejności podawania kawy. Wcielając się w rolę gospodarza, nie należy oczywiście rozpoczynać od siebie, a zaś od kontrahenta. W przypadku spotkania biznesowego, w którym uczestniczy kilka bądź kilkanaście osób, zwracamy uwagę na hierarchię stanowisk oraz w dalszej kolejności na wiek. Tym oto sposobem okażemy również szacunek naszym gościom, co niewątpliwie przyczyni się do pomyślnego przebiegu dalszych rozmów. Warto również zapytać klientów o ich preferencje i w razie możliwości podać zimne napoje, z których niebawem także będą mogli skorzystać. 

My pragniemy w szczególności skupić się na kawie i naczyniach, jakie warto wziąć pod uwagę, prowadząc własny biznes. Chcąc zaprezentować markę z jak najlepszej strony, powinniście zainwestować w gustowne filiżanki reklamowe, które stoją za sukcesem wielu firm. Zamów filiżanki reklamowe na ceramika-reklamowa.pl. Wykorzystane w trakcie spotkania biznesowego bądź podarowane w formie prezentu dla ważnego kontrahenta przyniosą wam niesamowite rezultaty – rozpoczynając od pozytywnego PR, przez zwiększenie rozpoznawalności, aż do budowania zaufanego grona klientów. Wysokiej jakości filiżanki reklamowe sprawdzą się bowiem świetnie! Podana w nich kawa nabierze nowego wyrazu, a wy zaprezentujecie się jak prawdziwi profesjonaliści.

Jakie filiżanki z logo wybrać?

Filiżanki reklamowe nawiązujące do profilu marki zadbają o dobrą atmosferę w trakcie spotkania biznesowego i o tym przekonywać raczej was nie musimy. Aby jednak mogły przynieść oczekiwane rezultaty, warto zadbać o ich estetykę. Unikatowy design to coś, co uwielbiamy! Możecie poeksperymentować z kolorami lub postawić na minimalistyczne wykonanie z delikatnym akcentem. Złote bądź srebrne dodatki na białym tle wypadną rewelacyjnie. To pewne! Nie zapomnijcie także o umieszczeniu logo w widocznym miejscu, a także drobnego nadruku na dnie filiżanki, który wywoła uśmiech na twarzy każdego smakosza kawy. Wasze nowe filiżanki reklamowe jeszcze nie raz przyciągną uwagę i to z pozytywnym skutkiem!

  • Korzyści poznawcze z intensywnych treningów interwałowych
    Korzyści poznawcze z intensywnych treningów interwałowych

    Niedawne badanie opublikowane w czasopiśmie „Aging and Disease” zbadało trzy poziomy aktywności fizycznej wśród zdrowych starszych dorosłych i jak te interwencje wpływały na funkcjonowanie hipokampu, obszaru mózgu kluczowego dla konsolidacji pamięci. Badacze odkryli, że uczestnicy angażujący się w intensywne treningi interwałowe (HIIT) doświadczyli poprawy funkcji hipokampu. Co więcej, zaobserwowano, że poprawa ta utrzymywała się do pięciu lat po rozpoczęciu interwencji.

    Napisano czwartek, 25 lipiec 2024 15:43
  • Zrezygnuj z Googlowania i zrób sobie drzemkę
    Zrezygnuj z Googlowania i zrób sobie drzemkę

    Ludzie mogą zmniejszyć ryzyko demencji związanej z wiekiem, właściwie ćwicząc swój mózg zamiast korzystać z Googla, według czołowego kanadyjskiego akademika.

    Napisano poniedziałek, 22 lipiec 2024 21:29
  • Nieregularny sen a ryzyko cukrzycy
    Nieregularny sen a ryzyko cukrzycy

    Najnowsze badania wykazały, że nieregularny sen może zwiększać ryzyko rozwoju cukrzycy typu 2. Badacze z Bostonu i Manchesteru odkryli, że osoby o najbardziej zmiennym czasie snu miały o 59% większe ryzyko rozwoju cukrzycy w ciągu 7,5 roku niż osoby o najbardziej regularnym śnie.

    Napisano niedziela, 21 lipiec 2024 12:41
  • Dlaczego milenialsi zrywają kontakty z rodzicami?
    Dlaczego milenialsi zrywają kontakty z rodzicami?

    Milenialsi coraz częściej zrywają kontakty z rodzicami, twierdząc, że jest to korzystne dla ich zdrowia psychicznego. Psychologowie wskazują na rolę mediów społecznościowych w promowaniu tego trendu.

    Napisano środa, 17 lipiec 2024 14:44
  • Czy stres powoduje raka?
    Czy stres powoduje raka?

    Wielu naukowców od lat zastanawia się nad pytaniem, czy stres może powodować raka. Liczne badania wskazują na to, że poważne wydarzenia życiowe, takie jak żałoba, rozwód czy trauma, często występują tuż przed rozwojem choroby. Jednak dowody na to są dalekie od jednoznacznych.

    Napisano poniedziałek, 15 lipiec 2024 17:11
  • Niezdrowa żywność reklamowana online
    Niezdrowa żywność reklamowana online

    Rząd Australii bada, czy powinniśmy zakazać reklamy niezdrowej żywności online i jak to mogłoby działać. W Wielkiej Brytanii zakaz reklamy niezdrowej żywności i napojów online zacznie obowiązywać w październiku 2025 roku.

    Napisano piątek, 12 lipiec 2024 17:27
  • Problemy zdrowia intymnego kobiet - kiedy warto się martwić?
    Problemy zdrowia intymnego kobiet - kiedy warto się martwić?

    Czy problemy intymne kobiet są warte zmartwień? W naszym przewodniku eksperci ujawniają objawy raka, które każda kobieta powinna znać, oraz 'zmieniające życie' leki, które mogą uczynić seks przyjemnym ponownie.

    Napisano środa, 10 lipiec 2024 22:50