Etykieta biznesowa mówi jedno – kawę podajemy najpierw gościom, uwzględniając przy tym ich stanowisko w hierarchii, a dopiero później wiek. Pojawia się jednak pytanie – w czym podać kawę podczas spotkania biznesowego, by wydobyć z niej głębię smaku i zaprezentować markę z jak najlepszej strony?
Kawowy savoir-vivre – sposób podania kawy ma znaczenie
Owocne spotkania biznesowe otwierają drzwi do rozwoju dalszej współpracy ze szczególnym kontrahentem i nowych możliwości, jakie na was czekają. Wobec tego warto byłoby zaprezentować swoją markę z zupełnie innej strony aniżeli dotychczas i zaskoczyć potencjalnego klienta czymś na pozór błahym. W tym wypadku nawet najmniejsze szczegóły mogą mieć duże znaczenie i stąd też kładziemy nacisk na kwestię, jaką jest kawowy savoir-vivre. Być może część z was dotąd o nim słyszała. Znajomość kilku podstawowych zasad to bowiem idealna okazja, by zrobić na kontrahencie doskonałe wrażenie i pokazać mu, że dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół to dla was priorytet. Podana kawa będzie nie tylko świadczyć o waszym profesjonalizmie, lecz również o podejściu do klientów. Zanim jednak tak się stanie, warto zastanowić się, w czym rzeczywiście podać kawę, by przyniosła oczekiwane rezultaty. Ciekawym rozwiązaniem, które odbiło się głośnym echem w wielu branżach, są wyjątkowe filiżanki reklamowe. Niby zwykłe naczynie do podawania napoju, a potrafi przynieść ze sobą wiele korzyści. Nie mamy tutaj jednak na myśli zwykłej ceramiki, a zaś filiżanki z logo, które stanowią jednocześnie doskonały nośnik reklamy. Są niezwykle stylowe, a dopasowane do marki i wartości, jakie za nią stoją, pozwolą wykorzystać potencjał w nich ukryty. Jakie filiżanki reklamowe wybrać i o czym pamiętać przy podawaniu kawy?
Filiżanki z logo – zachwyć klientów drobnym detalem
Wspominaliśmy już na początku artykułu o kolejności podawania kawy. Wcielając się w rolę gospodarza, nie należy oczywiście rozpoczynać od siebie, a zaś od kontrahenta. W przypadku spotkania biznesowego, w którym uczestniczy kilka bądź kilkanaście osób, zwracamy uwagę na hierarchię stanowisk oraz w dalszej kolejności na wiek. Tym oto sposobem okażemy również szacunek naszym gościom, co niewątpliwie przyczyni się do pomyślnego przebiegu dalszych rozmów. Warto również zapytać klientów o ich preferencje i w razie możliwości podać zimne napoje, z których niebawem także będą mogli skorzystać.
My pragniemy w szczególności skupić się na kawie i naczyniach, jakie warto wziąć pod uwagę, prowadząc własny biznes. Chcąc zaprezentować markę z jak najlepszej strony, powinniście zainwestować w gustowne filiżanki reklamowe, które stoją za sukcesem wielu firm. Zamów filiżanki reklamowe na ceramika-reklamowa.pl. Wykorzystane w trakcie spotkania biznesowego bądź podarowane w formie prezentu dla ważnego kontrahenta przyniosą wam niesamowite rezultaty – rozpoczynając od pozytywnego PR, przez zwiększenie rozpoznawalności, aż do budowania zaufanego grona klientów. Wysokiej jakości filiżanki reklamowe sprawdzą się bowiem świetnie! Podana w nich kawa nabierze nowego wyrazu, a wy zaprezentujecie się jak prawdziwi profesjonaliści.
Jakie filiżanki z logo wybrać?
Filiżanki reklamowe nawiązujące do profilu marki zadbają o dobrą atmosferę w trakcie spotkania biznesowego i o tym przekonywać raczej was nie musimy. Aby jednak mogły przynieść oczekiwane rezultaty, warto zadbać o ich estetykę. Unikatowy design to coś, co uwielbiamy! Możecie poeksperymentować z kolorami lub postawić na minimalistyczne wykonanie z delikatnym akcentem. Złote bądź srebrne dodatki na białym tle wypadną rewelacyjnie. To pewne! Nie zapomnijcie także o umieszczeniu logo w widocznym miejscu, a także drobnego nadruku na dnie filiżanki, który wywoła uśmiech na twarzy każdego smakosza kawy. Wasze nowe filiżanki reklamowe jeszcze nie raz przyciągną uwagę i to z pozytywnym skutkiem!